niedziela, 24 marca 2013

Liebster Award

Jest to dla mnie kolejne zaskoczenie ! Dziękuję serdecznie http://friends-lovers-haters.blogspot.com/ i http://without-reason69.blogspot.com/ za te dwie nominacje !

Pytania, które dostałam:
1. Ile masz lat? --> 16 (w listopadzie skończę 17)
2. Jedna ulubiona piosenka z Up All Night --> Moments
3. Jedna ulubiona piosenka z Take Me Home --> Over again
4. Kogo oprócz 1D najczęściej słuchasz? --> Little Mix, Eda Sheerana, Miley Cyrus
5. Myślisz, że przyjaźń między dziewczyną i chłopakiem jest możliwa? --> pewnie
6. Ulubiona książka --> nie mogę się zdecydować między 'Harrym Potterem' i 'Władcą Pierścieni', więc chyba obie
7. Ulubiony aktor i aktorka --> aktor: Jackie Chan ♥ , a aktorki to nie mam tak jakoś
8. Co sądzisz o Perrie, Eleanor i Danielle? --> Jeśli chodzi o Perrie to kocham ja jako mixer. Jeśli chodzi o Danielle, Perrie i Eleanor to akceptuję je jako osoby i lubię, poniewaz dają szczęście moim idolom, a to jest przecież najważniejsze.
9. Oglądasz jakieś seriale? --> nie za wiele, ale oglądam. Tak w sumie, to chyba tylko 'Ostatnią szansę' i 'Taniec rządzi'
10. Ulubiony kolor --> żółty
11. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? --> Już kiedyś o tym myślałam i od dawna miałam pomysł na to opowiadanie. Po prostu jednego dnia, poczułam, że to ten dzień. Otworzyłam laptopa i założyłam :) + chciałam zobaczyć, czy cokolwiek sensownego potrafię napisać


1. Który z 1D jest Twoim ulubieńcem i dlaczego? --> Moim ulubieńcem jest Lou. Wybrałam jego, ponieważ kocham jego specyficzny głos, jest taki oryginalny ♥ Ten jego brytyjski akcent, opiekuńczość, spontaniczność i dowcipy z czasów ♥ XF podoba mi się jego podejście do życia i prostolinijność.
2. Do której chodzisz klasy? --> do 1 klasy liceum
3.Jak długo jesteś Directioner? --> niezbyt długo. Od 1 czerwca 2012, więc niecały rok
4.Ulubiony dzień tygodnia? --> piątek - weekendu początek :D
5. Grasz na jakims instrumencie ? --> umiem grać na gitarze
6.Jesteś pewna siebie? --> raczej tak
7.Ile masz lat? --> 16 (w listopadzie skończę 17)
8. Wolisz Danielle, Eleanor czy Perrie? --> kocham je wszystkie. Każda z nich daje szczęście jednemu z moich idoli, więc ja też się cieszę. Chociaż tak w sumie, to pewnie najbardziej wolę Perrie, bo jestem mixer :D
9. Masz Twittera? --> oczywiście :) @penisbackflip69 (bez skojarzeń proszę xd)
10.Lubisz WF :P? --> całkiem :) niekoniecznie zaliczenia na ocenę, ale jak gramy w coś, np. siatkówkę to wręcz kocham
11.Ulubiony przedmiot w szkole? --> angielski

Blogi, które nominuję:
 
Pytania, które do nich mam:
1. Jak to się stało, że jesteś Directioner ?
2. Ulubiona piosenka na ten moment ?
3. Jaki jest twój ulubiony film ?
4. Ile masz lat ?
5. Twitter vs. Facebook ?
6. Lubisz Justina Biebera ?
7. Jesteś Larry Shipper ?
8. Co sądzisz o Perrie, Eleanor i Danielle ?
9. Masz rodzeństwo ?
10. Jakich wykonawców słuchasz ?
11. Uważasz się za nolife'a ?      
 

1 komentarz:

  1. Kochana, dziękuję za nominację! ♥
    Też muszę nominować dziesięć blogów, tak? :D

    ~reality-ruined-my-life-imaginy-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń